Wednesday 9 May 2012

malu ohhh malu!!!! ={




assalamualaikum semua..eh adew kew yang bace??hehe tapew...malu sangat malu oooo malu..tak tao nak cakap macam manew lagi dah...cerit bermula bergini....hari nie 9 haribulan..aku pergi keluar dengan adik aku nak tolong dia beli siket barang nak g U..

event satu yang wat kan aku malu pada hari ini ialah...tengah seronok2 glak tah macam ap ntah...tiba2
seeeeeuuunngggggg~~~ kekasih lama ku...OMG mesti dia nampak aku ketawa macam apew ntah tadi kn malu nyerr~~~ kalo korg pon mesti malu kan jumpa ex balik..

event kedua selepas malu tu aku pon sampi lah kat BSN untuk withdraw money..ok aku dah sattle adik aku pulak..tadi mase datang aku ade terserempak dengan abg polis yang jage kat BSN tu...tiba2 mase aku tengah betul kan barang kat dalam beg yang aku bawak bila aku dah siap aku toleh la atas aku tengok abg polis tu dengan sorg pegawai bank tu keluar dari bank n stay dekat dengan atm machine yang kita org tengah guna tu...OMG abg nie yang dulu mase aku urusan dengan dia mase nak masok matrik dulu dia yang ajar aku macam manew nak guna atm machine...and dia adew la minta fb and add aku then kita org chat2..ta sangke jumpa dia lagi..kenape dia keluar dari bank erk???pelik...napew stay situ..aku nak tegor tapi maybe dia ta ingat aku sebab dulu mase kita org kenal aku free hair then skang dah pkai tudung..tak kenal kot then aku wat bodoh jew la...adik aku dah siap then kita org pon nak bla..tiba2 abg polis tu pangil.. adik...adikk...then adik aku pon pandang...lepas tu abg polis tu nak ckap something tapi aku teros tarik adik aku2 bla sebab bengang n terkejut...boleh plak dia keluart dari bank tu...persoalan DIA CAM AKU KEW??SEBAB TU DIA PANGIL KITA ORANG?? tapi tak kot sb yang pangil abg polis bukan abg pegawai tu....hermmm

lepas tu kita pergi ke third event aku lalu kat focus point..ade tulis kerja kosong..aku tanya la kat adik yang aku tengok macam lepas spm yang kejew kat situ...dek kat sini ade kerja kosong eh..niat aku just nak amek no phone kedai tu jew..tapi adik tu pergi inform kat abg optician tu yang aku nak mintak kerja....adoiiii!!!!ok lah aku masuk...abg tu sangat peramah and happy go lucky..dah la gaye macam fahrin ahmad...hehe...mke pon manis n hensem sb dia suke senyum..first impression yang bagus kat kedai nie...kita org pon bual2 bla2~~~~...then keluar dari kedai..semua ok psal abg tu..memang bez abg tu layan kita org..tapi adik aku tegor sesuatu kat aku..yang nie aku tak sangup nak ckap sebab sumpah malu gilerrrrr and aku ta kan kejew kat situ....pas tu kita pergi beralih kat event 4 bila aku dengar adik aku cakap aku pon lompat n jerit2 malu nyer aku malu nye maluuu!!!!!!! aku rase dunia nie macam adew aku n adik aku jew tak perasan kehadiran org lain kat  situ... tiba2 aku toleh kat kedai makan...dua org mamat tengah tengok aku terlompat2...ya allah ya tuhan ku sekali lagi kew aku malu nie????ah lantak la mamat kaki lepak jew kot apew aku nak kesah....tapi tu pada awal pemikiran aku..tapi bila aku tengok asal mamat nie tak toleh tempat lain asal tengok kita org jew aku dah mula malu....aku toleh lagi kat dia org sambil bual2 n adik aku pasal malu tadi tapi mamat tu still pandang aku....odoiiiiiii!!!!!!! dah kenapew nie..mesti buruk sangat kan perangai aku tadi..mesti mamat tu terkejut tengok perempuan perangai mcm aku...pas tu apew lagi aku pon soh lah adik aku cepat bla dari situ..tapi mamat tu still pandang sampi la aku tak nampak dia lagi dah...dasyat tolll!!!



:hanya dalam beberapew jam aku boleh dapat malu yang sangat banyak...oleh tu aku nasihat kan korg behave yourself...walau pon ape korang rase mase tu be cool bia tak dapat malu yang bertimpa2 macam aku....then be prepared..kalo nak mintak kerja tu make sure penampilan diri tu lengkap n kemas..perfect la...walau pun mase tu aku ta jgke pon nak minta kerja tapi sepatut nyew aku masuk kedai tu tengok2 la cermin dulu kan...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jejak anda